Ποία είναι η κατάλληλη σκληρότητα για κάθε τύπο ανθρώπου;

Ποία είναι η κατάλληλη σκληρότητα για κάθε τύπο ανθρώπου;

date_range
message 0 Comments

Κατάλληλη θέση ύπνου

Το σωματικό βάρος και η θέση του ύπνου είναι αναμφισβήτητα οι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες για τον προσδιορισμό της σωστής σκληρότητας του στρώματος. 

Τα άτομα με βάρος κάτω του μέσου όρου γενικά αισθάνονται περισσότερο στο στρώμα με χαμηλότερη βαθμολογία σταθερότητας. εάν το στρώμα είναι πολύ σταθερό, τότε δεν μπορεί να ζυγίσει αρκετά για να αισθανθεί οποιαδήποτε συμμόρφωση ή ανακούφιση της πίεσης. Από την άλλη πλευρά, οι άνθρωποι που ζυγίζουν περισσότερο από 230 κιλά μπορεί να βιώσουν δυσάρεστη βύθιση σε στρώματα με χαμηλή βαθμολογία σταθερότητας. 

Η κατάσταση ύπνου είναι το κλειδί επειδή καθορίζει ποιες περιοχές του σώματος χρειάζονται περισσότερη απορρόφηση και στήριξη. 

Κοιμάμαι ανάσκελα: αυτή η θέση ύπνου απαιτεί στήριξη της σπονδυλικής στήλης και της κάτω πλάτης για την πρόληψη πόνου και δυσφορίας. 

Κοιμάμαι στο πλάι: αυτή η θέση ύπνου έχει ευαίσθητα σημεία πίεσης στους ώμους και τους γοφούς και απαιτεί επίσης στήριξη του λαιμού για σωστή ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης.

Κοιμάμαι μπρούμυτα: αυτή η θέση ύπνου γενικά χρειάζεται πιο σφικτά στρώματα για να στηρίξουν επαρκώς τους γοφούς τους και να αποτρέψουν την άβολη βύθιση. οι περισσότεροι γιατροί δεν συνιστούν τον κοιλιακό ύπνο λόγω του υψηλού κινδύνου δυσφορίας και πίεσης. 

Ως αποτέλεσμα, ένα άτομο που κοιμάται στο πλάι και ζυγίζει 150 λίβρες θα αντιδράσει αρκετά διαφορετικά από την αίσθηση ενός στρώματος από ένα πίσω ή το στομάχι-κρεβάτι που ζυγίζει 300 κιλά. Πρόσθετοι παράγοντες είναι οι μετρήσεις του ώμου, της μέσης και του ισχίου. Χρησιμοποιώντας αναφορές ικανοποίησης πελατών, ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει τη δημοφιλέστερη βαθμολογία σταθερότητας για άτομα με διαφορετικά βάρη και θέσεις ύπνου:

Comments

Leave your comment

* Required field